top of page

5 κοινά λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε όταν δίνουμε αρνητική κριτική στους εργαζομένους μας

1.       Καθυστερούμε την συζήτηση

Αντιμετωπίστε έγκαιρα τις ανησυχίες και ενημερώστε από νωρίς το μέλος της ομάδας.


2.       Δεν προετοιμαζόμαστε

Μπείτε στη συζήτηση έτοιμοι/ες να αναφέρετε συγκεκριμένα παραδείγματα για το θέμα, εξηγήστε πώς επηρεάζει την ομάδα και προτείνετε τα επόμενα βήματα που μπορούν να γίνουν.

Η προετοιμασία δείχνει επαγγελματισμό.


3.       Δεν κάνουμε τις σωστές ερωτήσεις

Αντί να ξεκινήσετε τη συζήτηση κάνοντας κατηγορηματικές δηλώσεις όπως: «Δεν είστε πλήρως συγκεντρωμένοι στη δουλειά σας αυτές τις μέρες», προσπαθήστε να κάνετε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, όπως «Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζετε στην εργασία σας;» Οι ερωτήσεις ανοιχτού τύπου μπορούν να αποκαλύψουν τις αιτίες δυσκολίας στην απόδοση, όπως προσωπικές δυσκολίες, ασαφείς προσδοκίες ή κενά δεξιοτήτων.


4.       Γίνεται προσωπικό

Δεν πρόκειται για αντιπαράθεση, επομένως επικεντρωθείτε στο αντικείμενο εργασίας, όχι στο άτομο. Αντί για "Έχω απογοητευτεί", πείτε, "Η χαμένη προθεσμία οδήγησε στο XYZ. Ας βρούμε πώς μπορούμε να το αποφύγουμε την επόμενη φορά».


5.       Αποτυγχάνουμε να δημιουργήσουμε ένα πλάνο δράσης

Συνεργαστείτε πάνω σε ένα σαφές σχέδιο με μετρήσιμα σημεία. Τεκμηριώστε τις προσδοκίες και επανεξετάζετε τακτικά το σχέδιο δράσης για να διασφαλίσετε την πρόοδο και την ανάληψη ευθυνών.



Πηγή: Harvard Business Review


Recent Posts

See All
Tοξικά πρότυπα παραγωγικότητας

Σε προηγούμενο άρθρο αναφερθήκαμε στα τοξικά πρότυπα παραγωγικότητας και πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε στρατηγικές ώστε να απαλλαγούμε...

 
 
 

Comments


bottom of page